Round Pict Desk
תמונת צורת אוירה

אנחנו באזורים מאמינים באנשים, ובאנשים המקיפים אותם. לכן, מעבר לתכנון מוקפד ומתקדם, אנחנו מובילים תפיסת חיים ששמה את הקהילה במרכז. בבסיס כל אחד מעשרות הפרויקטים שלנו קיים איזון בין פרטיות חיי המשפחה לבין הקשר עם השכנים החדשים. לחיות בדירה של אזורים, זה ליהנות מתחושה מיוחדת של שייכות. הפרויקטים שלנו מתוכננים כשבמרכזם חשיבה על אופי הסביבה והמרחב הציבורי ומציאת פתרונות חכמים אשר יאפשרו לקיים חיים עשירים, מעניינים ויצירתיים ביחד. למשל, מתחמי פנאי, מתקנים ציבוריים, מרכזים מסחריים ומרחבים ירוקים, המותאמים לאופי ולצרכי הדיירים.
אזורים יוזמת ומתכננת פרויקטים בישראל כבר למעלה מ-50 שנים. מדובר על יותר מיובל של דיוק ותשומת לב לצרכי דיירים, אדריכלות עדכנית ושירות לקוחות מסור, אשר הובילו אותנו להיות אחת מהחברות הוותיקות בישראל בתחום הנדל"ן.

תמונת רקע כותרת

חושבים על הקהילה

אנשים בריצה אנשים בריצה

כשכל האפשרויות ליהנות נמצאות מתחת לבית – אין שום סיבה לחפש רחוק. אזורים מקימה פרויקטים עם מגוון רחב של סוגי דירות למכירה ועם חיי קהילה בעלי אופי ייחודי והרבה אפשרויות בילוי, משחק ותוכן לכל הגילאים ולכל משפחה.

תמונת רקע כותרת

בונים את העתיד שלכם

תמונה עם ילדים ואנשים על הספה תמונה עם ילדים ואנשים על הספה

אזורים מציעה הזדמנות לכל אחד לצמוח ולהתפתח בקהילה שבה הוא מרגיש בבית. מדירות מרווחות ופנטהאוזים יפהפיים, דירות סטודיו טרנדיות בפרויקטים אורבניים ועד למגדלי יוקרה – אזורים מציעה פינה לכל אחד שרוצה ליהנות מאיכות חיים גבוהה.

תמונת רקע כותרת

עושים יותר למען הדיירים

ילדים משחקים בבריכת כדורים ילדים משחקים בבריכת כדורים

גם לאחר האכלוס, אנחנו ממשיכים להפתיע עם יוזמות ואירועים קהילתיים המאורגנים על ידינו. הם יוצרים היכרות בין השכנים ומחברים את הדיירים לכדי קהילה מגובשת. בפרויקטים שלנו תוכלו למצוא חדרי ג'ימבורי ונוער, פעילות תקופתית בהתאם לחגים ולעונות השנה, חוגים לדיירים ועוד.

רגע ליצירת קשר חייגו: או השאירו פרטים

תודה, פרטיך התקבלו בהצלחה,
ניצור עמך קשר בהקדם!
כפתור סגירת פופאפ
ההרשמה להגרלה הינה חינם, ואינה מחייבת אתכם להמשך תהליך הרכישה
כפתור - עמיתי מועדון חבר? הירשמו להגרלה
לקבלת פרטים נוספים
לחזרה של נציג